Časté otázky

Nakoupil jsem, zboží dal do košíku a když jsem se po chvíli vrátil k počítači byl košík prázdný.

Ano, zboží ve vašem košíku se po určité době (2 hod.) smaže. Je to proto, aby se neblokovalo pro ostatní nakupující. Objednávku je tedy nutné dokončit do zhruba 2 hodin od přidání zboží do košíku, jinak budete muset zboží vybrat znovu.

Musím se pro nákup registrovat?

Ne, registrovat se nemusíte, stačí vyplnit potřebné údaje v objednávce - email, doručovací údaje, vybrat dopravu a způsob platby a objednávku potvrdit. Přijde vám na email jednorázové přihlášení do vašeho nově vytvořeného účtu, kde si můžete změnit heslo.

Kdy zboží dostanu?

Většinu zboží máme neustále skladem. Samozřejmě se stane, že se některé vyprodá, ale i v tom případě ho obvykle expedujeme do 2 pracovních dnů od objednání. Klasicky se zboží odesílá každý den odpoledne. Tzn. pokud jste dnes udělali objednávku balík bude expedován následující pracovní den.